שלום לכולם,
למי שעוד לא מכיר אותי, שמי רותי סלומון והשנה אסייע לבית-הספר שלכם בהטמעת מערכת ניהול ההוראה-למידה מוודל.
היום נפגשתי עם המחנכות, היה נעים מאד להכיר אתכם!
ברצוני לשתף אתכם בעשייה של היום בתקווה שזה יסייע לכם להיכנס לאווירה וגם לקבל רעיונות ממורים אחרים.
לא אשלח לכם דיווח בכל פעם שאגיע אבל חשבתי שרק היום אחרי הפגישה הראשונה זה כדאי וחשוב כדי לתת לכם תמונה של מה ניתן לעשות בפגישה איתי..
שכבת ה'
עם שכבת ה' ישבנו על סביבה ליצירת קומיקס לילדים. קוראים לסביבה טונדו והוא מדהים!
מומלץ בחום לכולכם! http://www.toondoo.com
יש ברשותי מחוון להערכת קומיקס שבי"ס בפ"ת יצרה, מצגת והנחיות לתלמידים. משם אתם לוקחים את הכלי ועושים איתו מה שאתם רוצים.
מורות ד' חשבו לשלב את הפעילות בתחום התנ"ך.
שכבת ד'
שכבת ד' יצרו פעילות מרגשת לקראת יום הכיפורים. פתחנו בלוג שיתופי שבו התלמידים יוכלו לכתוב ולדווח על ראיון עם סבא וסבתא.
הנה ההנחיות שכתבו המורות (יש לי אישור מהמורה לפרסם..)
ראיינו את סבתא/סבא או שכן/שכנה בנושא יום הכיפורים של שנת תשל"ג (1973).
1. קראו בספרים או באתרי איטנטרנט מתאימים על המלחמה והכינו את השאלות מראש.
שאלו שאלות המבקשות
א. מידע עובדתי למשל: "היכן היית סבתא בשעה שנשמעה הצפירה?"
ב. שאלות המעודדות הבעת מחשבות/רגשות למשל: "מה הרגשת כששמעת את הצפירה?"
2. כתבו כאן בבלוג את הראיון כסיפור על סבא וסבתא/ שכן ביום הכיפורים של שנת 1973
תוכלו לצרף תמונות או צילומים.
עבודה נעימה,המורות שלכם
שכבת ג'
עסקנו היום במוודל כמערכת שמאפשרת איחסון ונגישות קלה לתכנים - קבצים, קישורים לאתרים והטבעת סרטים מיוטיוב. עסקנו גם טיפה בעיצוב הסביבה.
שכבת ו
התחלנו בגיבוש קונספט שיתאים לשכבת ו' וייתן מענה מירבי למורות המשתמשות במוודל.
חשבנו על נושא בר מצווה, טקסי התבגרות ועוד..
שכבת א
המורות חשבו על רעיון מקסים של פינת חי וירטואלי במוודל - פינת החי יכיל סרטונים, מצגות, אנימציות ועוד.
את הסביבה נפתח במהלך חג הסוכות. (בשביל מה יש חופש?)
שכבת ב'
עשינו היכרות.. (היה קוצר בזמן עקב פעילות אחרת) והמורות יגבשו קונספט לפעילות שיתאים לתלמידים שלהם ובפגישה הבאה נתרגם אותו לשפת מוודל.
למי שעוד לא מכיר אותי, שמי רותי סלומון והשנה אסייע לבית-הספר שלכם בהטמעת מערכת ניהול ההוראה-למידה מוודל.
היום נפגשתי עם המחנכות, היה נעים מאד להכיר אתכם!
ברצוני לשתף אתכם בעשייה של היום בתקווה שזה יסייע לכם להיכנס לאווירה וגם לקבל רעיונות ממורים אחרים.
לא אשלח לכם דיווח בכל פעם שאגיע אבל חשבתי שרק היום אחרי הפגישה הראשונה זה כדאי וחשוב כדי לתת לכם תמונה של מה ניתן לעשות בפגישה איתי..
שכבת ה'
עם שכבת ה' ישבנו על סביבה ליצירת קומיקס לילדים. קוראים לסביבה טונדו והוא מדהים!
מומלץ בחום לכולכם! http://www.toondoo.com
יש ברשותי מחוון להערכת קומיקס שבי"ס בפ"ת יצרה, מצגת והנחיות לתלמידים. משם אתם לוקחים את הכלי ועושים איתו מה שאתם רוצים.
מורות ד' חשבו לשלב את הפעילות בתחום התנ"ך.
שכבת ד'
שכבת ד' יצרו פעילות מרגשת לקראת יום הכיפורים. פתחנו בלוג שיתופי שבו התלמידים יוכלו לכתוב ולדווח על ראיון עם סבא וסבתא.
הנה ההנחיות שכתבו המורות (יש לי אישור מהמורה לפרסם..)
ראיינו את סבתא/סבא או שכן/שכנה בנושא יום הכיפורים של שנת תשל"ג (1973).
1. קראו בספרים או באתרי איטנטרנט מתאימים על המלחמה והכינו את השאלות מראש.
שאלו שאלות המבקשות
א. מידע עובדתי למשל: "היכן היית סבתא בשעה שנשמעה הצפירה?"
ב. שאלות המעודדות הבעת מחשבות/רגשות למשל: "מה הרגשת כששמעת את הצפירה?"
2. כתבו כאן בבלוג את הראיון כסיפור על סבא וסבתא/ שכן ביום הכיפורים של שנת 1973
תוכלו לצרף תמונות או צילומים.
עבודה נעימה,המורות שלכם
שכבת ג'
עסקנו היום במוודל כמערכת שמאפשרת איחסון ונגישות קלה לתכנים - קבצים, קישורים לאתרים והטבעת סרטים מיוטיוב. עסקנו גם טיפה בעיצוב הסביבה.
שכבת ו
התחלנו בגיבוש קונספט שיתאים לשכבת ו' וייתן מענה מירבי למורות המשתמשות במוודל.
חשבנו על נושא בר מצווה, טקסי התבגרות ועוד..
שכבת א
המורות חשבו על רעיון מקסים של פינת חי וירטואלי במוודל - פינת החי יכיל סרטונים, מצגות, אנימציות ועוד.
את הסביבה נפתח במהלך חג הסוכות. (בשביל מה יש חופש?)
שכבת ב'
עשינו היכרות.. (היה קוצר בזמן עקב פעילות אחרת) והמורות יגבשו קונספט לפעילות שיתאים לתלמידים שלהם ובפגישה הבאה נתרגם אותו לשפת מוודל.
זה הכל!
שמחתי להכיר אתכם,
ואני רוצה להדגיש שאני לשירותכם על כל שאלה או צורך שיעלה לכם
רותי
שמחתי להכיר אתכם,
ואני רוצה להדגיש שאני לשירותכם על כל שאלה או צורך שיעלה לכם
רותי
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה